wtorek, 10 lutego 2015

Organizacja konferencji.. to moje drugie imię ;)

Dzień za dniem leci, Klienci raz są, raz ich nie ma... a nas nasza pewna myśl...
Jakie są motywatory organizacji konferencji dla firmy?

Kilka ostatnich zapytań, które dostaliśmy i zorganizowaliśmy konferencję, było tak różnych, że sami zaczęliśmy się zastanawiać czym kieruje się Klient?

Poniżej przedstawiamy 3 przykłady, sami zobaczcie:
1. konferencja dla grona pracowników, wprowadzenie nowych produktów do sprzedaży. Klient życzył sobie hotel w Kotlinie Kłodzkiej lub Kotlinie Jeleniogórskiej, min.
*, śniadania, lunch i kolacje, 3 dni, dzień 1 impreza integracyjna, dzień 3 impreza pożegnalna.. w ciągu dnia trwa szkolenie-wykład.

2. konferencja dla naukowców z zagranicy, którzy współpracują z tą instytucją w ramach projektu unijnego. Klient życzył sobie LUX - 4-5*, centrum dużego miasta bardzo bogata przerwa kawowa, do obiadu %, wieczorem bankiet na FULL WYPAS, rano wyjazd.

3. konferencja dla klientów firmy - niski budżet, duże miasto, ale zależy na dobrym standardzie, bez noclegu, tylko wykład 6 h, poczęstunek - przerwa kawowa, ale z przekąskami wytrawnymi, etc.

Każda konferencja jest inna i wbrew pozorom, tam, gdzie powinno być mocno biznesowo, czyli sytuacja 3, jest tak, jak powinno być w sytuacji 1.... ale z drugiej strony.. dlaczego dla pracowników ma być "skromnie"?

Szczerze mówią, koszty 1 i 2 sytuacji były porównywalne.. 3 dni, na łonie natury są w cenie 2 luksusowych dni w mieście ;)

Zawsze, każde zapytanie jest badane, rozmawiamy z Klientem i dopasowujemy ofertę tak, aby była najbliższa oczekiwaniom:)

Bo organizacja konferencji, to również coś, co KOCHAMY






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz